معماری
خانه / طرح ها و پروژه ها / کارگروه بازرگانی

کارگروه بازرگانی

يکي از دلايل عدم استفاده از پتانسيل توليد  خرما در کشور و در نتيجه پايين بودن حجم توليد و صادرات آن، عدم توجه به شناخت بازار، ناموفق بودن در جلب مشتري ثابت و ناپايدار بودن قيمت­هاي مناسب بازار و همچنين ضعف در تبليغات و امور مرتبط به بازاريابي  خرما بوده است. در این قسمت به بررسی مسائلی همچون،  عدم رعایت استانداردهای ملی و بین المللی و موازین بهداشتی در هنگام برداشت، حمل و نقل، ضدعفونی، بسته بندی و فرآوری در استان و شناسایی بازارهای جدید و شناخت موانع و مشکلات بازارهای موجود و ارائه راهکارهای عملی جهت ارتقاء صادرات خرمای استان و سایر مسائل و مشکلات دیگر در این زمینه پرداخته خواهد شد.

این کارگروه شامل 6 گروه به شرح زیر می باشد:

  1. گروه بازرگانی داخلی
  2. گروه بازرگانی خارجی
  3. گروه برنسازی و استاندارد
  4. گروه حمل و نقل و توزیع
  5. گروه بورس و سرمایه گذاری
  6. گروه تامین تخصصی نهاده ها

همچنین ببینید

کارگروه آموزش و بهره وری

کارگروه آموزش و بهره وری   با توجه به اینکه هدف اصلی این طرح، در راستای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس